A L’AJUNTAMENT SENSE DESPLAÇAMENTS
Els vostres tràmits, sol·licituds i consultes les 24 hores els 365 dies sense desplaçaments.
Què podeu fer:
Al catàleg de tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Blanes podeu tramitar 121 tràmits específics, la majoria dels quals es poden presentar per internet i 1 sol·licitud general per poder presentar qualsevol sol·licitud que sigui susceptible de ser presentada telemàticament. Podeu accedir a la seu de l’Ajuntament i a una guia de suport al següent enllaç:
Seu electrònica de l’Ajuntament de Blanes
Suport a la tramitació electrònica – Ajuntament de Blanes
Accedint a la “Consulta de les seves dades personals” podeu consultar els vostres expedients, sol·licituds, validar documents, etc. A l’apartat de padró d’habitants podeu consultar les vostres dades del padró i descarregar el vostre volant d’empadronament.
Què necessiteu:
Per poder realitzar gestions amb l'Ajuntament de Blanes de manera telemàtica cal tenir Certificat Digital o estar donat d’alta a sistema d’identificació de clau concertada (idCAT Mòbil o cl@ve).
En el cas de l’idCAT Mòbil l’alta es pot fer sense necessitat de desplaçaments a través dels següents enllaços:
Data de realització: 03/16/2020 | Data de la darrera actualització: 01/07/2021
© Ajuntament de Blanes | Protecció de dades | Avís Legal | Política de cookies
Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes Telèfon: 972 379 300 | Informació© Ajuntament de Blanes | Passeig Dintre 29 | 17300 | Blanes | Telèfon: 972 379 300